WELCOME to HAPPY TO BE...This is a blog about my love of Antiques, My family, humor, as humor keeps us laughing and my every Day life...I hope you enjoy your visit...Please leave me a comment to let me know you Came by so I can visit with you Thank You !!...Hugs and Smiles, Gl♥ria

February 24, 2011

~Oooh Fuuudge~

The Sheer Nightgown....


A husband walks into Victoria's Secret to purchase a sheer negligee for his wife. He is shown several possibilities that range from $250 to $500 in price -- the more sheer, the higher the price. Naturally, he opts for the most sheer item, pays the $500, and takes it home. He presents it to his wife and asks her to go upstairs, put it on, and model it for him.


Upstairs the wife thinks (she's no dummy), 'I have an idea. It's so sheer that it might as well be nothing. I won't put it on, but I'll do the modeling naked, return it tomorrow, and keep the $500 refund for myself.


She appears naked on the balcony and strikes a pose.


The husband says, 'Good Grief! You'd think for $500, they'd at least iron it!'
He never heard the shot.


Funeral on Thursday at Noon. Closed coffin.

Until next time from my mountain to yours,
Hugs and smiles Gloria

36 comments:

Julie Harward said...

Oh Gloria...thats a good one! ;D

⚜ ↁℯℬℬᴵℰ⚜ said...

ROFL!!~ Oh my I need that! XO

Love the Decor! said...

Oh that's hilarious!!!
Thanks for the laugh!!!

marty (A Stroll Thru Life) said...

You just amaze me. That is so funny. Thanks for the laugh. Hugs, Marty

Lynn said...

I love to visit your blog! That ggrandbaby is precious!

Lynne (lynnesgiftsfromtheheart) said...

You are something girl. Thanks for always making me smile. I'm sitting here watching it snow like crazy, they are calling for up to
5". Suppose to head to K.C. tomorrow evening for game night with Bailey,will have to wait and see if it's cancelled or I can get out. lol. I hope you don't get what they are calling for in your area. Girl this winter has been a wild one for sure..
I love, love, love your new header.. so rich, warm and inviting.. which program did you use to put it together???? Ok... back to the other side of the computer, "sigh"..... love ya girl.. hugs ~lynne~

Madeline's Album said...

Another good one Gloria, thanks for the laugh. Have a blessed day. Madeline

Honey at 2805 said...

LOL!

Lisa said...

Hilarious! Keep em comin....

Shirley said...

A nice funny end to a real hard long day..
Thanks! I needed that!
~Shirley

sissie said...

Hi Gloria,
Thanks for the laugh, I needed a good one!!!

hugs
Sissie

Shelia said...

Oh, most funny one! That's a hoot!! :)
Hope you're doing well!
Be a sweetie,
Shelia ;)

Divine Theatre said...

Oh. I thought it was a true story?
My husband gives comliments like that. He is not long for this world, I'm afraid.
Hugs to you, silly girl!

Sue (Someone's Mom) said...

You are a bad girl!

Melissa Miller said...

OMG!!!! That is hiarious girl! :)

laurie @ bargain hunting said...

LOL! Thanks Gloria. laurie

Blondie's Journal said...

Very funny. I hope I can tell it as good as you!! ;-D

XO,
Jane

lvroftiques said...

LMAO!!! Oh Gloria that was too funny!! It was also too close to my truth *winks* Vanna

Mid-Atlantic Martha said...

You're a Hoot Gloria!

Happier Than a Pig in Mud said...

Yep, he deserved it:@)

Marydon said...

Every time this one comes around it cracks me up! Too funny!

Have a beautiful weekend ~
TTFN ~
Marydon

Linda (Nina's Nest) said...

Hi Gloria...that is hilarious! I heard a similar joke and all I remember is that there is something about hanging baskets! Linda

Rosie said...

Haha. Too funny. I love the mirror and your new globe. But Landen is the best. What a cutie! Hope the snow starts melting.

victorian parlor II said...

Gloria,

You are so funny! That is hilarious!

Blessings dear friend,

Kim

Richard Cottrell said...

He deserved it. Kinda like the 100 year old man who went to the W---- House and asked the yougest, cutest girl they had. The madam took him into a room and told him to take his cloths off. he did, it was cold and he was shaking. The door opens and this beautiful young girl comes in and looks at him and she says,"well you have had it" he said, "I did, how much do I owe you"?

Diann said...

Now that put me in a happy place for the weekend!!! LOL

xinex said...

LOL! That is hilarious, Gloria....Christine

Chari at Happy To Design said...

Hi Sis...

Ohhh my gosh...you had me rollin' on the floor laughing with this one! Hehe! Eeeks...if that had been me...there would have been more than just wrinkles...lots of folds and ruffles too! Hehe!

Well Sis...can you believe that I'm just now getting up and about? Sheeeshh...good thing that I really didn't have to do anything today! I'm such a bum! But I am determined to get to feeling better and I think that all the meds the Dr. gave me are helping! How are you feeling, Darlin'? Are you starting to get over all of this crud? Anyway, just read your note that you left for me! Yeeeehawww!!! So we definitely have a date for June!!! Can't hardly wait, dear Sis! I'm soooo glad that you and Lenny are coming out here...we're gonna have a blast!!! Talk to you soon, honey!

Love ya,
Chari

Bohemian said...

Gloria you're too funny! And OMG, imagine that, you and dear Vanna actually go way back!!! I didn't know you even knew each other, but I must say, your aesthetics are so similar that its no surprise really that you would be good Friends. Kindred Spirits have a way of finding each other, it's not really such a big world after all... Dawn... The Bohemian

bj said...

That is the funniest thing I have ever seen in my life, Gloria.
hahaaaaa...love it, girl.

Sherry said...

LOL! Very cute!
Sherry

Babs said...

Gloria... too funny!! Poor guy.
Thanks for your kind comments on my new blog. It was so sweet of you to take the time to stop by. I'll definitely be checking in on your blog for more fun posts. Have a good Sunday.
Babs

BonjourRomance said...

THis was good luagh Gloria. "He never heard the shot..."

Tardevil said...

Too funny, Gloria! Thanks for the laugh. That will teach him! LOL!

♥ Sonny ♥ said...

giggle fit.. you always post the most fun stuff.. thanks for visiting me. love the name you choose..
xoxoxo
Sonny

Wsprsweetly Of Cottages said...

I loaded the gun for her! LOL

How are things on your side of the mountain? I'm doing fine...
I'm trying to catch up.
You do find the cutest darned jokes, Gloria.
Love and hugs,
Mona :)